Termeni Si Condiții | Mandala Travel | Vacante Exotice Personalizate

Termeni si Condiții

Termeni și condiții achiziționare servicii turistice de pe site-ul Mandala Travel

Condiții generale de rezervare și achiziționare servicii pe www.mandala-travel.ro

Orice rezervare făcută pe site ca fi considerată drept intenția dvs. de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic de la noi. În termen de maxim 24 de ore veți primi un mail de la unul dintre colegii noștri pentru a confirma rezervarea. Atenție – tarifele, orarele de zbor și datele de plecare/ retur pentru serviciile turistice afișate sunt valabile în momentul în care acestea au fost urcate pe site și se pot modifica pâna la momentul rezervării. Tariful și detaliile finale se vor actualiza și trimite către dumneavoastră de către colegii noștri prin email după trimiterea cererii de rezervare. Mandala Travel nu este responsabilă pentru aceste modificări, informațiile furnizate pe site având strict caracter informativ. Deasemenea, Mandala Travel nu este responsabilă pentru costurile suplimentare de la fața locului (de ex costuri de transfer între aeroporturi, diferite taxe locale pentru hoteluri, etc). Cu toate acestea vă vom informa înainte de plecare de existența acestora în măsura în care aceste informații sunt cunoscute de noi.

Plata

În funcție de termenii și condițiile impuse de hoteluri, companii aeriene sau alți furnizori vi se poate cere plata integrală sau parțială a serviciului rezervat. Modalitățile de plată disponibile sunt: transfer bancar (Banca Transilvania), depunere cash la Banca Transilvania sau plată cash la sediul nostru de pe Bd Eroilor nr 18, Cluj Napoca. Plata se va face pe baza facturii fiscale emise de noi către dumneavoastră. Plata se poate face în RON sau EURO, în funcție de preferința clientului. În cazul plăților efectuate în RON suma se calculează la cursul BNR din ziua facturării + 2% coeficient de risc valutar. Nu se acceptă plata cu cardul.

Anulări/Modificări

Anularea/ modificarea unui serviciu sau produs turistic achiziționat se poate face doar luând legătura prin telefon sau email cu unul dintre colegii noștri. Anularea/ modificarea se face în funcție de termenii și condițiile fiecărui furnizor cu care lucrăm. Aceste condiții vă vor fi transmise înainte de emiterea facturii fiscale și implicit rezervarea fermă a serviciilor/ produselor turistice. În anumite cazuri este posbil să nu puteți anula/ modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectați anumite cerințe/ penalizări pentru aceste acțiuni.